Схоже, що ПриватБанк в Україні запровадив політику, за якою потенційно може заблокувати рахунок клієнта, якщо клієнт не відповість на запит банку щодо надання документальних підтверджень джерел свого доходу.

Ця політика спричинила деякі скарги з боку українців, які зіткнулися з такими ситуаціями.

Про це пише видання «agronews»

Відносини клієнта з ПриватБанком було припинено, а доступ до його банківської картки заблоковано, оскільки він нібито не відповів на повідомлення з проханням документального підтвердження джерел доходу. Клієнт стверджував, що ніякого повідомлення від банку він не отримував.

Коли клієнт звернувся до ПриватБанку, йому запропонували надати всі необхідні документи, що підтверджують легітимність джерел доходу, але банк не розблокував рахунок та не відновив розірваного договору.

Популярні статті зараз

«Договорняки» ПРАТ «ДІПРОЗВ'ЯЗОК» з ДСНС по схематозу впровадження системи оповіщення

Торт на 100 тисяч і Полякова: прокурор та слідча ДБР відгуляли королівське весілля

Справи погані: скільки дронів розробляє РФ порівняно з Україною

Володимир Манукян: як кримінальний авторитет часів Януковича побудував бізнес на спекуляції та вимаганні

Все новости

Натомість банк погодився перевести заморожені кошти в інший банк.

Клієнт висловив невдоволення діями банку і вважав таку поведінку непрофесійною, наголосивши, що жодних повідомлень від ПриватБанку він не отримував.

ПриватБанк. Фото: скриншот Youtube
ПриватБанк. Фото: скриншот Youtube

Вони вважають непрофесійним з боку банку негайно заблокувати рахунок, не спробувавши зв'язатися з клієнтом і повідомити про необхідність надати документальне підтвердження джерела доходу.

«Жодних повідомлень банк мені не пересилав. Замість того, щоб набрати клієнта та повідомити, що він має надати документальне підтвердження джерела доходів, вони одразу блокують рахунок. Це як мінімум не професійно з боку банку. Коли я приніс усі документи, які хотіли у банку, мені все одно не розблокували рахунок, а повідомили, що кошти буде перераховано на рахунок іншого банку», — йдеться у скарзі.

Ця ситуація наголошує на важливості комунікації між банками та їх клієнтами, а також на необхідності чітких і прозорих процедур, коли йдеться про питання, пов'язані з рахунками.

Клієнтам важливо підтримувати відкриті лінії зв'язку зі своїми банками, щоб гарантувати, що їхні рахунки залишаються у хорошому стані та оперативно вирішувати будь-які проблеми чи запити.

Нагадаємо, комуналка зросте в рази? Це буде найпотужніший удар по всіх українцях

Раніше «Акценти» повідомляли, масові відключення світла: у YASNO звернулися до українців

Як повідомляли «Акценти», надбавки та доплати до пенсії з 1 листопада: що зміниться для українців