З жовтня в Україні запроваджено оновлене законодавство щодо розміщення рекламного контенту на телебаченні, в Інтернеті та соціальних мережах. Ці зміни запровадили нові вимоги до реклами та штрафи за порушення, що стосуються підприємців та блогерів.

Про це повідомляє «novyny.live»

Критерії розміщення реклами.

У законі уточнюється, що вважатимуться рекламою і за яких умов вона підпадає під дію закону. Відео чи публікації у соціальних мережах підпадають під дію закону, якщо:

Рекламна продукція доступна в Україні.

Популярні статті зараз

Інвесторів просто кинуть? Яка доля чекає на вкладників в елітні довгобуди "Саги Девелопмент" Андрія Вавриша

Старлінки, дрони Mavic, EcoFlow, РЕБи та критична медицина: БФ молодіжної ініціативи «Надія» з гуманітарною місією на Запорізькому напрямку

Криптобіржа WhiteBIT: як адепт "російського світу" Шенцев та його друг Володимир Носов відмивають криваві гроші та кидають українців

Сіамські близнюки на межі розбрату через "несправедливість": у однієї з'явився хлопець, а в іншої ні

Все новости

Рекламодавці мають офіси в Україні.

Реклама просувається українською мовою.

Реклама визначається як «інформація про людину, ідею чи продукт, що поширюється за грошову чи іншу винагороду або з метою самореклами та призначена для формування чи підтримки поінформованості серед українських споживачів».

Маркування реклами та штрафи.

Блогери на таких платформах, як YouTube, Facebook, Instagram та інших соціальних мережах, повинні помічати свої публікації та відео як рекламні та інформувати користувачів про будь-які партнерські відносини.

Просування товарів та послуг може містити різні види оплати, включаючи фінансові винагороди, знижки або обмін.

Розпакування продуктів, огляди та рекомендації блогерів вважаються прямою рекламою і повинні бути позначені як такі. Невиконання цієї вимоги може спричинити штрафи, розмір яких може досягати п'ятикратної вартості оголошення або до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (близько 5100 гривень) у випадках, коли сума не може бути визначена.

Заборона реклами азартних ігор.

Реклама азартних ігор на всіх сайтах повністю заборонена, якщо вона відповідає певним критеріям, у тому числі присутності осіб віком до 21 року, які пропагують ідею про те, що виграти легко і може замінити постійну зайнятість та працевлаштування у продуктах.

За порушення передбачено штрафи до 2,01 млн. грн.

Штраф за рекламний спам .

Закон також забороняє всі рекламні повідомлення, що розсилаються на електронну пошту, месенджери, чат-боти, сайти, соціальні мережі, а також масові дзвінки без письмової згоди користувача, класифікуючи їх як спам.

За спам накладається штраф у розмірі 3000 неоподатковуваних мінімумів доходів українців, що становить приблизно 51 тисячу гривень.

Ці зміни покликані привести українське законодавство у сфері реклами у відповідність до вимог Європейського Союзу та захистити споживачів від омани чи небажаної рекламної практики.

Нагадаємо, дуже потужна грошова допомога: на людей з маленьким доходом чекають солідні виплати

Раніше "Акценти" повідомляли, фіксований курс долара скасовано! Що буде з гривнею і чи варто панікувати

Як повідомляли «Акценти», пенсіонери отримали термінову заяву: перерахують двічі