Якщо українські клієнти змінили оператора газорозподілу та виявили, що вони переплатили, вони можуть запросити повернення залишку коштів на особовому рахунку на свою банківську картку.

Відповідну публікацію розмістили на сайті «hvylya»

Ось як можна повернути гроші. Підготуйте пакет документів, що включає:

Письмова заява (зразок надано Газмережі).

Копія паспорта (стор. 1-6).

Популярні статті зараз

Загибель і поранення працівників АТ «Укрзалізниця» призвело до звільнення її керівника

Пенсії для Софії Ротару вразять будь-кого: "Ви сиділи б і не парилися"

1.2 мільйони гривень на чорнила: татуйована бабуся зірвала одяг, щоб показати пікантний боді-арт

Коханка Зеленського та Коломойського: пропагандисти "розкрили" секрет успіху Тіни Кароль

Все новости

Копія ідентифікаційного коду.

Довідка з банку, що містить реквізити карт-рахунку (IBAN карт-рахунку). Це часто може бути автоматично згенеровано у мобільному додатку банку.

Копії квитанцій із зазначенням суми переплати.

Зверніться до документів до найближчого Центру обслуговування клієнтів «Газмережі» або надішліть їх поштою.

Зразок заяви
Зразок заяви

З метою економії часу клієнти можуть заздалегідь дізнатися про суму переплати, звернувшись до Контакт-центру або Центру обслуговування клієнтів попереднього оператора газорозподілу.

Якщо розрахунки замовника показують іншу суму, йому слід додати копії квитанцій щодо оплати послуг з розподілу газу за останні 3 роки. На підставі цих квитанцій буде проведено звіряння.

Якщо у клієнтів виникнуть питання, вони можуть звернутися до Центру обслуговування клієнтів або Контакт-центру «Газмережі» за такими номерами:

066-300-2-888 (Vodafone)

098-300-2-888 (Київстар)

093-300-2-888 (Лайфсел)

Роблячи ці кроки, клієнти можуть запросити і отримати повернення переплаченого залишку на своєму газорозподільному рахунку на свою банківську картку.