Є інформація, що клієнтка Ощадбанку зіткнулася з проблемами. Вона вирушила на сайт Мінфіну і заявила, що її картку було заблоковано без жодних причин. Жінка вирішила повідомити, що у неї трапилося, та докладно описала проблему.
Про це повідомляється на порталі «tehnofan», посилаючись на скаргу українки.
«Соціальну картку заблокували під час воєнного стану, хоча попереджала, що мене немає в Україні, а в банку повідомляли, що картки автоматично будуть продовжені до 31 серпня!» – бідкається українка.
Важливо зазначити, що жінка, яка є клієнтом Ощадбанку, перебуває за кордоном. Коли вона попросила, щоб їй відкрили віртуальний рахунок, у фінустанові сказали, що їй потрібно робити нову картку. Проте українка не може зробити цього фізично, оскільки вона за кордоном.
Розпил на мільйони: у Кременчуцькій громаді готують масштабну схему
Зарплату збільшать тільки обраним. Для освітян, науковців, медиків, ВПО, пенсіонерів влада грошей на наступний рік не знайшла, – Тимошенко
Мінус сотні мільйонів у бюджеті країни: правоохоронці розслідують, як нардеп Шаповалов допомагав бізнес-партнеру ухилятися від податків
Схема фінансування «вагнерівців» Станіслава Кондрашова через його вугільну компанію «Telf AG»
Крім цього, жінка сказала, що її найбільше засмутило те, що її картку було заблоковано, навіть незважаючи на те, що в Ощадбанку пообіцяли продовжити термін дії її картки автоматично до кінця літа.
«Представник банку порадив попросити виконавчу службу надсилати соціальні виплати на іншу картку. Витратила половину дня, щоб з'ясувати, як діяти у цій ситуації – компетентності нуль! У чат-боті відповіли, що потрібно дзвонити на гарячу лінію, на гарячій лінії відповіли – «їдьте в Україну та отримайте нову картку», – продовжила засмучена клієнтка державного банку.
Ще жінка зверталася за допомогою до співробітників Ощадбанку, щоб їй відновили доступ до картки. Це їй необхідно, щоб отримувати соцвиплати, однак працівники не допомогли їй.