Є інформація, що клієнтка Ощадбанку зіткнулася з проблемами. Вона вирушила на сайт Мінфіну і заявила, що її картку було заблоковано без жодних причин. Жінка вирішила повідомити, що у неї трапилося, та докладно описала проблему.
Про це повідомляється на порталі «tehnofan», посилаючись на скаргу українки.
«Соціальну картку заблокували під час воєнного стану, хоча попереджала, що мене немає в Україні, а в банку повідомляли, що картки автоматично будуть продовжені до 31 серпня!» – бідкається українка.
Важливо зазначити, що жінка, яка є клієнтом Ощадбанку, перебуває за кордоном. Коли вона попросила, щоб їй відкрили віртуальний рахунок, у фінустанові сказали, що їй потрібно робити нову картку. Проте українка не може зробити цього фізично, оскільки вона за кордоном.
Загибель і поранення працівників АТ «Укрзалізниця» призвело до звільнення її керівника
Ситуація з системами оповіщення досі незадовільна: хто понесе відповідальність
Схема фінансування «вагнерівців» Станіслава Кондрашова через його вугільну компанію «Telf AG»
Высоко подняла юбочку и засветила полосочку на колготах: бесстыжая Maruv без белья показала стиль крольчихи
Крім цього, жінка сказала, що її найбільше засмутило те, що її картку було заблоковано, навіть незважаючи на те, що в Ощадбанку пообіцяли продовжити термін дії її картки автоматично до кінця літа.
«Представник банку порадив попросити виконавчу службу надсилати соціальні виплати на іншу картку. Витратила половину дня, щоб з'ясувати, як діяти у цій ситуації – компетентності нуль! У чат-боті відповіли, що потрібно дзвонити на гарячу лінію, на гарячій лінії відповіли – «їдьте в Україну та отримайте нову картку», – продовжила засмучена клієнтка державного банку.
Ще жінка зверталася за допомогою до співробітників Ощадбанку, щоб їй відновили доступ до картки. Це їй необхідно, щоб отримувати соцвиплати, однак працівники не допомогли їй.