Газопостачальна компанія Нафтогаз України опублікувала пояснення, що робити, якщо споживач помітив одруківку у своїх особистих даних.

Такі ситуації нерідко можуть траплятися, але споживачам не слід панікувати. Варто всього лиш знати, що треба робити в таких випадках.

Звісно ж, одруківку необхідно виправити. Для того, аби змінити дані на правильні, потрібно направити рахунок від облгазу. Як зазначає Нафтогаз, у ньому мають бути вказані прізвище, ім’я та по батькові власника домогосподарства, адреса, а також ЕІС-код.

Але бувають випадки, коли в рахунку не зазначені всі перелічені вище дані. В такому разі ще потрібно надіслати документ, який засвідчує право власності на домогосподарство.

Надіслати рахунок та документ необхідно чат-боту Нафтогазу в одній із соціальних мереж на вибір споживача. Також можна відправити листа для скоригування даних на електронну пошту client@gas.ua.

Популярні статті зараз

Микола Томенко розповів про цивілізаційний вибір людства 21-століття: "Київ чи Москва"

Церква забороняє: в які дні не можна пекти Паски, названі сприятливі дати

Лилия Ребрик оголила свое тело, приспустив халатик: "На ночь обязательно.."

Сверкнула формами в крошечном купальнике: Леся Никитюк взбудоражила фото с райского отдыха

Все новости

Водночас у ГК Нафтогаз України пояснили споживачам, як повинно виглядати звернення.