Газопостачальна компанія Нафтогаз України опублікувала пояснення, що робити, якщо споживач помітив одруківку у своїх особистих даних.

Такі ситуації нерідко можуть траплятися, але споживачам не слід панікувати. Варто всього лиш знати, що треба робити в таких випадках.

Звісно ж, одруківку необхідно виправити. Для того, аби змінити дані на правильні, потрібно направити рахунок від облгазу. Як зазначає Нафтогаз, у ньому мають бути вказані прізвище, ім’я та по батькові власника домогосподарства, адреса, а також ЕІС-код.

Але бувають випадки, коли в рахунку не зазначені всі перелічені вище дані. В такому разі ще потрібно надіслати документ, який засвідчує право власності на домогосподарство.

Надіслати рахунок та документ необхідно чат-боту Нафтогазу в одній із соціальних мереж на вибір споживача. Також можна відправити листа для скоригування даних на електронну пошту client@gas.ua.

Популярні статті зараз

Їхніми вустами говорить Кремль: антиукраїнські агенти у медіапросторі

Розпил на мільйони: у Кременчуцькій громаді готують масштабну схему

Андрій Жданов та Ігор Курилко: як справа одеських пройдисвітів набирає обертів

"Не зря зарядку делала": всеми забытая Елка "засветила" свой оголенный животик

Все новости

Водночас у ГК Нафтогаз України пояснили споживачам, як повинно виглядати звернення.