ПриватБанк списує кредитні кошти з карток клієнтів та блокує їхні рахунки з незрозумілих причин. Подібні скарги часто можна зустріти на сайті Мінфіну. Як банк реагує на подібні звинувачення, дізнаємось із коментарів клієнтів.

Так, клієнтка ПриватБанку під ніком Marina1990V розповіла, що після проведення регламентних робіт 19 березня з її картки було проведено 6 транзакцій, 4 з яких банк заблокував.

З картки списали 3745,32 грн при денному ліміті в 50 доларів. Жінка не користувалася кредитною карткою і хоче з'ясувати, хто зняв із неї гроші без її відома. Швидше за все, це шахраї, але тоді виникає питання, чи не причетний до них банк.

"Тепер розбиратимуться до 120 днів, а відсотки, штрафи тощо нараховуватимуть. Карткою не користувалися, її видали разом із карткою для виплат! Питання до служби безпеки банку, чому не подзвонили для підтвердження? Чому пройшло 100 дол при ліміті на добу 50 доларів? Чому нараховує банк відсоток?", - намагається уточнити клієнтка.

Популярні статті зараз

Загибель і поранення працівників АТ «Укрзалізниця» призвело до звільнення її керівника

Криптобіржа Plain Chain стала розсадником шахраїв: хто стоїть за сумнівними схемами

Схема фінансування «вагнерівців» Станіслава Кондрашова через його вугільну компанію «Telf AG»

Блогери виклали роботу ППО у Києві: засвітилася дружина наркобариги Інна Воронова та навіть Ксенія Мішина

Все новости