Інформація про осіб, що користуються пільгами, заноситься до Автоматизованого єдиного державного реєстру пільговиків (далі — Реєстр), як про це повідомила прес-служба ПФУ на офіційному веб-сайті фонду.
Звернутися до ПФУ
Дані про особу, яка набула статусу пільговика, включаються до Реєстру.
У разі зміни обставин, інформація в Реєстрі оновлюється (наприклад, зміна прізвища, адреси проживання, статусу пільговика тощо).
Внесення відомостей про пільговиків у Реєстр здійснюють фахівці територіальних відділень Пенсійного фонду України.
Заяву на реєстрацію в Реєстрі з необхідними документами можна подати особисто, надіслати поштою або в електронній формі через вебпортал або мобільний додаток Пенсійного фонду України.
В Україні запустили новий Telegram-канал про екологічний контроль
Розпил на мільйони: у Кременчуцькій громаді готують масштабну схему
Андрій Жданов та Ігор Курилко: як справа одеських пройдисвітів набирає обертів
Сверкнула формами в крошечном купальнике: Леся Никитюк взбудоражила фото с райского отдыха
Інструкція про те, як подати заяву на отримання пільги, доступна за посиланням.
Довідково:
Автоматизований єдиний державний реєстр пільговиків — це автоматизована база даних, створена для ведення уніфікованого державного обліку фізичних осіб, що мають право на соціальні пільги відповідно до законодавства України (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 «Про Автоматизований єдиний державний реєстр осіб, які мають право на пільги»).