ПриватБанк поінформував клієнта про те, що деяким клієнтам може бути заборонено користуватися кредитними коштами, якщо банк вважатиме для них скрутним погашення боргу. Це була відповідь на скаргу на профільному форумі «Міністерство фінансів».

Ці відомості надали на порталі «apostrophe»

Згідно зі скаргою клієнта, він не міг переказати кредитні кошти зі своєї картки на інший рахунок, а також не міг зняти готівку з картки. Однак кредитні кошти він, як і раніше, міг використовувати для оплати продуктів, як завжди.

«Начебто через війну, але війна вже майже рік іде, і все працювало. Прострочок ніколи не було, кредитна історія ідеальна», - каже українець.

ПриватБанк. Фото: скриншот YouTube-видео
ПриватБанк. Фото: скриншот YouTube-видео

Популярні статті зараз

Сотні українців щотижня їдуть до Росії: маршрути майже з усіх обласних центрів

Можна зітхнути: в Україні обвал цін на життєво важливий продукт

Дуже татуйована бабуся роздяглася до трусів, щоб показати, на що вона витратила понад мільйон гривень

"Як було б правильно": у ЗСУ розповіли, навіщо роздають повістки у громадських місцях та кого відправляють на фронт

Все новости

У відповідь представник банку пояснив, що умови використання кредитних коштів та розмір кредитного ліміту постійно переглядаються та коригуються з урахуванням різних факторів. Кредитна історія враховується, але це єдиний визначальний чинник. Враховуються й інші показники, і кожен має вагу у процесі прийняття рішення.

У банку заявили, що клієнтам буде повідомлено, коли буде знято обмеження на використання кредитних коштів. Це говорить про те, що банк може запровадити тимчасові обмеження, виходячи з індивідуальних кредитних ситуацій та фінансових можливостей.

«Кредитна історія також враховується, однак, це не єдиний і не головний фактор, адже кожен із показників має свою вагу та впливає на кінцеве рішення. При знятті такого обмеження банк надсилає повідомлення», – відповіли у банку.