В Україні хочуть ввести механізм проактивного надання соцвиплат громадянам, те ж стосується, зокрема, і субсидій. Він передбачає спрощену процедуру звернення та швидке ухвалення рішення щодо виділення допомоги.
Тепер не потрібно буде витрачати час на пошук тієї чи іншої інформації, заповнювати бланки, стояти в чергах, а потім тривалий час очікувати рішення відомства. Про це йдеться в повідомленні Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Як йдеться в заяві НКРЕКП, 7 квітня на засіданні ухвалено постанову "Про оприлюднення інформації для користувачів програми житлових субсидій" з метою налагодження ефективнішої комунікації між виконавцями й надавачами ЖКП і Пенсійним фондом. А також оптимізації процедури доступу таких отримувачів до інформації стосовно діючих цін, тарифів на комуналку.
"Рішенням НКРЕКП рекомендовано ліцензіатам, що здійснюють діяльність з постачання електричної енергії споживачу, з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, з постачання природного газу, які здійснюють постачання природного газу побутовим споживачам, з розподілу природного газу, розміщувати через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України актуалізовану інформацію щодо кожного побутового споживача комунальних послуг для подальшої автоматичної обробки і аналізу", – зазначається в заяві.
Розпил на мільйони: у Кременчуцькій громаді готують масштабну схему
Повістки поштою: коли чекати листа від ТЦК, хто визначає адресатів
Налагодили ласу схему: як пилять державні гроші у Вишневій міській раді
Вот это гибкость: Тина Кароль показала необычную позу в постели, Дан Балан оценил бы
Так, уряд планує мінімізувати час, який витрачає претендент на отримання допомоги, а також максимально автоматизувати процес їх отримання в електронному кабінеті на сайті ПФУ або в Дії.