Ні для кого не є секретом, що послугами газопостачальної компанії «Нафтогаз України» користується понад 90% українців. Проте ця компанія на постійній основі отримує різноманітні скарги від українців і останнім часом все частіше можна бачити незрозумілі суми відплати за газ.
Відповідну публікацію оприлюднили на порталі новин «hvylya»
Є інформація про те, що мешканка України звернулася до «Нафтогазу» із претензією. Вона каже, що на постійній основі подає свої показники, але облгаз надсилає їй неіснуючий борг за газ.
«Я з січня, місяця передаю свої дані, але облгаз їх не пересилає і мені нараховують по-своєму, і виставляють борг, що не існує, дзвонять, ще й на 8 березня придумали дзвонити. Ось зараз передала, якщо не перерахують, то я вже й не знаю, куди звертатися», - каже обурена жінка.
Важливо зауважити, що представники «Нафтогазу» не змусили на себе довго чекати і одразу сказали, що за платежі відповідають не вони, а облгази. Так, у таких ситуаціях необхідно звертатися саме до них.
Повістки поштою: коли чекати листа від ТЦК, хто визначає адресатів
Тарифи на електроенергію: Нацкомісія затвердила нові ціни
Безкоштовний відпочинок у Карпатах: українці можуть насолодитися розкішною тишею за "просто так"
Церква забороняє: в які дні не можна пекти Паски, названі сприятливі дати
«Ви можете написати письмове звернення, прикріпити фотопідтвердження переданих показників (якщо воно є) та надіслати, наприклад, рекомендованим листом або електронною поштою. У такому разі Ваш оператор ГРМ буде зобов'язаний надати відповідь письмово та виконати перерахунок за необхідності», – дали рекомендації в газопостачальній компанії.
Читайте також:
Українці можуть не платити за комуналку у лихоліття: кого стосується