Газопостачальна компанія Нафтогаз України оприлюднила заяву стосовно запровадженого нововведення. На офіційному сайті компанія зазначила, що споживачі, які є клієнтами "Криворіжгазу" та "Харківміськгазу", тепер користуватимуться сервісами Нафтогазу.
Наголошується, що кожного місяця із 1 по 5 число потрібно передавати показники газового лічильника. Зробити це можна через чатботи або з допомогою особистого кабінету.
"Звертаємо вашу увагу, що будь-які інші сервіси обліку не є коректними та працювати не будуть", – зазначає Нафтогаз України на своєму офіційному сайті.
Варто відзначити, якщо почитати коментарі в профілі компанії Нафтогаз в соцмережі Фейсбук, то там значна кількість звернень саме через проблеми передачі показників лічильника. Багато споживачів нарікають, що передають одні об’єми спожитого блакитного палива, а їм приходять платіжки із невідповідними нарахуваннями.
Зазвичай газопостачальна компанія просить звернутись в особисті повідомлення і там намагається вирішити питання. Частину звернень переадресовуються до відповідних облгазів (операторів ГРМ), адже вони відповідають за прийом показників лічильника.
Системи оповіщення з Львівщини викликали сумніви громадськості
Загибель і поранення працівників АТ «Укрзалізниця» призвело до звільнення її керівника
Схема фінансування «вагнерівців» Станіслава Кондрашова через його вугільну компанію «Telf AG»
Коханка Зеленського та Коломойського: пропагандисти "розкрили" секрет успіху Тіни Кароль
Раніше повідомлялось, що нові рахунки за спожите блакитне паливо Нафтогаз вже сформував й Укрпошта почала їх доставляти.